Başarı Öyküsü
1987 yılında Metin Aroyo tarafından kurulan Piramit'in temelleri, telefonu bile olmayan bir ofiste, bir sekreter ve bir ofis boyla atıldı.

Mesleğe, Radar Reklam, Manajans/ Thompson, Grafika Lintas gibi sektörün önde gelen ajanslarında sanat yönetmenliği yaparak başlamış olan Aroyo, adım adım büyüttüğü Piramit'le son derece dikkat çeken işler yapmaya başladı ve daha önce junior olarak çalıştığı ManAjans/JWT Thompson ile 1992'de bir ortaklığa, dolayısıyla da büyük bir başarıya imza attı.

Böylece, tasarım kalitesini "Thompson Way" düşünme yöntemi ile yoğurup konulara tam bir reklamcı gibi yaklaşma dönemi başladı. 1992-1996 dönemi büyüme hızına ilişkin Para dergisinin yaptığı araştırmanın sonucu Türkiye'nin en hızlı büyüyen ajansı unvanını aldı.

1997 yılında Manajans/ JW Thompson ile dostça yollarını ayıran Piramit, büyüme hızından hiçbir şey kaybetmedi.

1998'de katıldığı konkurların tamamını kazanarak cirosunu ikiye katladı, Türkiye'nin atlattığı tüm krizlerden büyüyerek çıkan ender ajanslardan biri oldu.

20 yılı aşkın süredir yükselen bir grafik çizerek, kendine özgü ve hemen ayırt edilebilir tarzı, reklam etiklerine sıkı sıkıya bağlı yapısıyla Piramit, %100 yerel kalıp, en büyüklerle başa baş yarışan bir reklam ajansıdır...
Piramit çalışanları, reklamcılık oynamanın ne kadar yanlış olduğunu bilir ve müşterilerini doğru hedeflere taşıyacak "reklam çözümünü" bulmaya odaklanır. Reklamın sadece ödüllü olanını severim diyen kreatiflere inat, markanın imajına, satışına ve stratejik planlamasına katkı sağlayacak, aynı zamanda da fark edilir kampanyalar geliştirir. Hiçbir işi büyük - küçük diye nitelendirmeden, atılan her küçük taşın markanın geleceği için bir yatırım olduğunun bilinciyle hareket eder.

Piramit'in amaçlarından bir diğeri de, uzun soluklu işlere ve ilişkilere imza atmak. Yaratıcı çalışmaların daha doğum aşamasında ne kadar sürdürülebilir ve geliştirilebilir olduğuna dikkat eder.

Müşterileriyle ilişkilerinde ise uzun süreli beraberlikler yaşar. Bunun en büyük nedeni, rehavete kapılmadan, her işe aynı özeni göstermektir. Müşteri portföyü incelendiğinde görünen o ki, bir dönem Piramit'le yollarını ayıran müşteriler bile aldığı hizmeti unutamayıp, geri dönmektedir.

Piramit tarihçesine ve Piramit'i seçenlerin görüşlerine bakıldığında açıkça görülmektedir: Her gün sayısız ajansın girip çıktığı, bazen de çeşitli sebeplerle yıprandığı bir sektörde Piramit "temiz ismi" ile her zaman" bir markanın iç rahatlığıyla geleceğini emanet edebileceği özelliklere sahip" sektörün önde gelen ajanslarından biri olacaktır.